31 Ekim 2007 Çarşamba

Bu Benim Kasa Stratejim

Bahiste bilinçli para kazanmak istiyorsanız öncelikle kendinize bir sistem belirleyin.Sistem dışına çıkmamaya özen gösterin..!

Öncelikle bu kasa denemem için bir miktar para ayırdım.

(Unutmayın ayırdığınız miktar kaybettiğiniz takdirde sizi zor durumda bırakmayacak..! Tabir-i caizse sokağa attığınızı varsayın yani kolaylıkla gözden çıkarabileceğiniz bir bedelden daha yüksek olmasın..!)Ben bu kasa denemem için 100 YTL. sermaye belirledim.(Sermaye olarak düşük bir miktar seçtiğim için toplam kar-zarar azar azar artış ya da azalış gösterecektir.Düşük miktarlarda sermayeler ile başlatılan kasa denemeleri uzun vadede genellikle başarısız olur.)

İkinci aşamada bu kasa denemem için kendime bazı kriterler belirledim ;

  • Azami maç sayısını 4 ile sınırlandırdım.(Unutmayın şuana kadar ki en başarılı kasa sistemleri tek maç bahisleriyle gerçekleşmiştir.)Aracı kurum olarak ............'u seçtim.
  • Kuponlarımda yer vereceğim maçlar aynı gün içinde sonuçlanacak olan maçlardan oluşacak.(Bu şekilde ne kazanıp ne kaybettiğimin aynı gün içinde belirlenmesi ile sonra ki bahislerimi ona göre bir denklem kurarak yapacağım..!)
  • Kasa tutarının %50'sinden fazlasını riske etmeyeceğim.(Biranda ne olduğu bile anlamadan şanssız bir günümüzde kasamız sıfırlanmasın..!)
  • Aynı seçimlere sadece tek bir kuponda yer vereceğim.(Bir başarısız seçim bütün kuponlarımızın başarısız olmasını sağlamasın..!)
  • Herhangibir oran sınırlaması belirlemedim.Tek bir maçın en düşük-endüşük ve toplamda en düşük-en yüksek oranı tamamen kendi insiyatifime bıraktım.(Oranlara göre bahis yapmam.Aslında maçlara verilen oranların dilini çözme yolunda oldukça derin araştırmalarım oldu kendime göre bu konuda birkaç kıstas belirlemiştim ama uzun vadede başarılı sağlamayınca bıraktım.Sadece oranına bakıp seçimlerde bulunmayın.Hedef saptırmalarına kanmayın..!)
  • Üst üste 3 gün kasaya +para girişi olmazsa 4.gün ceza olarak bahislerime kasa toplamının %50'sini oluşturan ilk sermaye sınırlamasının yarısını yatıracağım. 4. ve 5. günlerde +para girişi sağlanamadığı takdirde 2 günlük no bet (bahis yok) cezası belirledim kendime..!)
  • Kasa kalan tutarı %100 artış gösterdiği takdirde kar kısmı hesaptan çekilecek.(Hazır kar elde etmişken kazanmanın da verdiği özgüven ile gereksiz bahis yapmanın önüne geçebilmek için..!)

Hiç yorum yok: